با همکاری آموزش و پرورش و معاونت فرهنگی دانشگاه، مدارس کم برخوردار حومه شهر در راستای تسهیل دسترسی و برقراری عدالت اجتماعی به دانشکده دندانپزشکی معرفی شد، که با تعداد حدود 15 تا 20 دانشجو با حضور اساتید انجام شد.
فعالیت های انجام شده:
-آموزش بهداشت، معاینه، غربالگری، و فلورایدتراپی و تشکیل پرونده ی دندانپزشکی و ارجاع به دانشکده برای درمان های لازم
- نشان دادن تغذیه سالم و ناسالم همراه با توضیح دادن برای شفاف سازی بیشتر برای کودکان و والدین
- آموزش عملی مسواک زدن و نخ دندان کشیدن
-اهدای پک تغذیه سالم به دانش آموزان برای ترویج تغذیه سالم و ارتقای فرهنگ سلامت دهان و دندان
- آموزش اهمیت انتخاب صحیح میان وعده ها در راستای کاهش پوسیدگی دندانها
پس از حدود یک ماه دوباره به مدارس مراجعه شد و موارد آموزش داده شده در قالب مسابقه با اهدای جوایز مجددا آموزش داده شد.
فیلدهای برگزار شده:
1- در تاریخ 9/12: برگزاری فیلد مدرسه
فعالیت های انجام شده: : آموزش بهداشت، معرفی رژیم سالم غذایی، معاینه، غربالگری، و فلورایدتراپی و تشکیل پرونده و ارجاع به دانشکده برای درمان های دندانپزشکی مورد نیاز
محل: مدرسه شاهد پارسیلون تعداد: 29 دانش آموز کلاس اول
2-در تاریخ 9/19: برگزاری فیلد مدرسه
فعالیت های انجام شده: : آموزش بهداشت، معرفی رژیم سالم غذایی، معاینه، غربالگری، و فلورایدتراپی و تشکیل پرونده و ارجاع به دانشکده برای درمان های دندانپزشکی مورد نیاز
محل: مدرسه شهید محراب حدادی 2 تعداد: 37 دانش آموز دختر کلاس اول
3-در تاریخ1/26: برگزاری فیلد مدرسه
فعالیت های انجام شده: آموزش بهداشت، معاینه، غربالگری، و فلورایدتراپی و تشکیل پرونده ی دندانپزشکی و ارجاع به دانشکده برای درمان های دندانپزشکی مورد نیاز
محل: دبستان عدل فلک الدین تعداد:20 دانش آموز کلاس اول
4- در تاریخ 1/30: برگزاری فیلد مدرسه
فعالیت های انجام شده: آموزش بهداشت، معاینه، غربالگری، و فلورایدتراپی و تشکیل پرونده و ارجاع به دانشکده برای درمان های دندانپزشکی مورد نیاز
محل: دبستان شهید نمازی(پشت بازار) تعداد: 33دانش آموز کلاس اول
5-در تاریخ 2/16: برگزاری فیلد مدرسه
فعالیت های انجام شده: آموزش بهداشت، معاینه، غربالگری، و فلورایدتراپی و تشکیل پرونده ی دندانپزشکی و ارجاع به دانشکده برای درمان های دندانپزشکی مورد نیاز
محل: دبستان عدل فلک الدین تعداد:18 دانش آموز کلاس اول
6-در تاریخ 2/20: برگزاری فیلد مدرسه
فعالیت های انجام شده: آموزش بهداشت، معرفی رژیم سالم غذایی، معاینه، غربالگری، و فلورایدتراپی و تشکیل پرونده ی دندانپزشکی و ارجاع به دانشکده برای درمان های دندانپزشکی مورد نیاز
محل: دبستان امام خمینی روستای دارایی تعداد:20 دانش آموز کلاس اول
7- در تاریخ 2/23: برگزاری فیلد مدرسه
فعالیت های انجام شده: آموزش بهداشت، معرفی رژیم سالم غذایی، معاینه، غربالگری، و فلورایدتراپی و تشکیل پرونده ی دندانپزشکی و ارجاع به دانشکده برای درمان های دندانپزشکی مورد نیاز
محل: دبستان شهید نمازی تعداد:23 دانش آموز کلاس اول
8- در تاریخ 2/27: برگزاری فیلد مدرسه
فعالیت های انجام شده: آموزش بهداشت، معرفی رژیم سالم غذایی، معاینه، غربالگری، و فلورایدتراپی و تشکیل پرونده ی دندانپزشکی و ارجاع به دانشکده برای درمان های دندانپزشکی مورد نیاز
محل: دبستان امام خمینی ولیعصر تعداد:20 دانش آموز کلاس اول
سوالات متداول
بخش معاونت دانشجویی و فرهنگی کجا واقع شده است؟
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.
بخش معاونت دانشجویی و فرهنگی بخش معاونت دانشجویی و فرهنگی کجا واقع شده است؟
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.
بخش معاونت دانشجویی و فرهنگی کجا واقع شده است؟
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.
بخش معاونت دانشجویی و فرهنگی کجا واقع شده است؟
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.
بخش معاونت دانشجویی و فرهنگی بخش معاونت دانشجویی و فرهنگی کجا واقع شده است؟
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
تغییر نوع موس:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
رنگ سوم: